پاراگل | اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت و خرید ملک

ثبت شرکت در دبی، اخذ اقامت امارات، ویزای دبی، ویزای تحصیلی و کار، راه اندازی کسب و کار در دبی

پاراگل | اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت و خرید ملک

ثبت شرکت در دبی، اخذ اقامت امارات، ویزای دبی، ویزای تحصیلی و کار، راه اندازی کسب و کار در دبی

ثبت شرکت در دبی یا دیگر شهرهای امارات متحده عربی توسط دولت امارات با بهره مندی از مزایای بسیار زیادی جهت سرمایه گذاری فراهم است. بدین سبب، امکان تجربه محیطی مساعد را برای تجارت فراهم میکند. اخذ اقامت امارات، ویزای دبی، ویزای تحصیلی و کار، راه اندازی کسب و کار در دبی، ترجمه حقوقی و مشاوره، خدمات Pro شامل امور صدور و تمدید ویزا و شناسه اماراتی و غیره

درباره پاراگل

اگر قصد دارید یک شرکت جدید در امارات متحده عربی که یکی ازمحبوب ترین کشورهای دنیا برای مهاجرت و بیزنس است ثبت کنید ما میتوانیم بهترین خدمات را در راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت به شما ارائه دهیم .

اهداف پاراگل

گروه پاراگل یکی از متخصصان متعهد فعال و با تجربه در ارائه خدمات استثنائی برای تشکیل کسب و کار مقرون به صرفه و بی نظیر و ثبت و راه اندازی شرکت می باشد.

ارائه خدمات تجاری به شرکت های مختلف در صنایع مختلف در همه مناطق آزاد در امارات متحده عربی در تخصص ماست. ما آشنایی لازم با همه ادارات دولتی مربوط به بررسی اسناد تشریفات و الزامات اداری را به حد کافی داریم و از طرفی نیازهای روابط عمومی شما را تا حد امکان به نحو احسنت بر طرف خواهیم کرد.

پاراگل در کنارتان هست و با یادآوری سالیانه، شما را با شرایط جدید آگاه خواهید کرد تا از اسناد و مدارک مورد نیازتان مطلع باشید .

خدمات بازرگانی پاراگل طیف گسترده ای از خدمات ذیل مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار شما و توسعه آن را ارائه می دهد.