پاراگل | اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت و خرید ملک

ثبت شرکت در دبی، اخذ اقامت امارات، ویزای دبی، ویزای تحصیلی و کار، راه اندازی کسب و کار در دبی

پاراگل | اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت و خرید ملک

ثبت شرکت در دبی، اخذ اقامت امارات، ویزای دبی، ویزای تحصیلی و کار، راه اندازی کسب و کار در دبی

ثبت شرکت در دبی یا دیگر شهرهای امارات متحده عربی توسط دولت امارات با بهره مندی از مزایای بسیار زیادی جهت سرمایه گذاری فراهم است. بدین سبب، امکان تجربه محیطی مساعد را برای تجارت فراهم میکند. اخذ اقامت امارات، ویزای دبی، ویزای تحصیلی و کار، راه اندازی کسب و کار در دبی، ترجمه حقوقی و مشاوره، خدمات Pro شامل امور صدور و تمدید ویزا و شناسه اماراتی و غیره

  • ۱
  • ۰

ویزای توریستی دبی امارات متحده عربی

انواع مختلفی از مجوزهای ورود برای بازدیدکنندگانی که به دبی می آیند وجود دارد که به آنها ویزای ورودی گفته می شود. هدف وب سایت پاراگل، ارائه اطلاعاتی در مورد ویزای دبی است و تمام اطلاعات تا جایی که ما می دانیم صحیح است، اما قوانین و الزامات ویزا می توانند ناگهان تغییر کنند. زیراکه وب سایت های دولتی که این خبرها را انتشار می دهند، دیر به روز می شوند. سفارت امارات متحده عربی در کشور شما یا مرجع مربوطه در شهر دبی یا دیگر شهرهای امارات متحده عربی، احتمالا تنها منبع اطلاعاتی است که میتوانید به آن اعتماد کنید.

 

ویزای توریستی دبی، امارات متحده عربی

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی دبی

  • تصویر کارت ملی.
  • صفحه اول پاسپورت با اعتبار 6 ماهه.
  • تصویر شناسنامه.
  • عکس ( 4*3  پشت ضمینه سفید ).
  • بیمه نامه مسافرتی.
  • جواب منفی تست کرونا به روش PCR.

چگونه ویزای توریستی درخواست کنیم؟

در واقع برای دریافت ویزای توریستی شما میتوانید با مراجعه به نزدیک ترین آژانس هواپیمایی معتبر برای دریافت آن اقدام فرمایید. (با پاراگل تماس بگیرید) ولی اگر قصد شما به امارات مسئله تجاری و یا اقتصادی است مثل استخدام در شرکت لازم به ذکر است کارفرمای شما باید اقدامات لازم را به عمل آورد که در این صورت آنها با مراجعه به نهادهای دولتی مرتبط می توانند مراتب قانونی برای دریافت ویزای شما را انجام دهند .

ویزای ترانزیت
ویزای ترانزیت، قیمت ویزای دبی
قیمت ویزای دبی

ویزای ترانزیت ویزای غیر مهاجرتی برای افرادی است که با ترانزیت فوری و پیوسته از طریق ایالات متحده در مسیر سفر به کشوری دیگر، سفر می کنند.

ویزای ترانزیت یک سند مسافرتی است. که به شما امکان میدهد تا زمانی که به مقصد خود برسید از کشور دیگری عبور کنید. به عنوان مثال، اگر از ایران یا امارات به ایالات متحده سفر می کنید. اما برای ادامه پرواز خود به ایالات متحده باید در منطقه شینگن توقف کنید، به ویزای ترانزیت برای منطقه شنگن نیاز دارید.

در چه مواقعی ویزای ترانزیت نیاز دارم؟

اگر شما یکی از ملیت هایی نیستید که واجد شرایط برای ورود به امارات با ویزا یا بدون ویزا هستید، پس به ویزای ترانزیت نیاز دارید.

ویزای ترانزیت کوتاه مدت است و معمولاً برای همه لازم نیست. به همین دلیل مهم است که قبل از سفر با سفارت یا کنسولگری تماس بگیرید تا ببینید آیا به ویزای ترانزیت نیاز دارید یا خیر. (از کارشناسان پاراگل مشاوره بگیرید)

پاراگل، طرح جدیدی را برای تجار اتخاذ کرده است، که میتوانید در صفحه پاسپورت دومینیکا با آن آشنا شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی